.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود بیش از نیم میلیون خودرو به مازندران در تعطیلات
بیش از نیم میلیون خودرو با بیش از ۲ میلیون مسافر در تعطیلات اخیر وارد مازندران شدند.
ورود بیش از نیم میلیون خودرو به مازندران در تعطیلات

به گزارش شمال نیوز ، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران در استودیوی خبر صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه همه نیرو‌های پلیس در تعطیلات اخیر به صورت ۱۰۰ درصد در حال فعالیت در حوزه‌های مختلف بودند، گفت: از بامداد چهارشنبه ۱۱ مرداد تا ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۳ مرداد ماه ۵۱۱ هزار دستگاه خودرو با بیش از ۲ میلیون مسافر وارد مازندران شدند.

 

او با قدردانی از همراهی مردم استان ساکنان حاشیه محور‌های ارتباطی مازندران، افزود: پلیس برای تخلیه بار ترافیکی محور چالوس مجبور شد این محور را ۴ ساعت یکطرفه کند و اهالی ۲۰ روستای بالادست مرزن آباد صبوری بخرج دادند و همراهی کردند تا بار ترافیکی تخلیه شود.

 

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: در تعطیلات اخیر علاوه بر استفاده از همه ظرفیت نیرو‌های پلیس راه و راهور استان ۱۲۰ نفر از همکاران انتظامی که تازه وارد استان شده بودند به این دو مجموعه اضافه شدند تا بار ترافیکی را مدیریت کنند.

 

سردار مفخمی شهرستانی گفت: نیرو‌های پلیس با هدف برقراری نظم و انضباط ترافیکی در جاده‌ها و شهر‌های مازندران در همین مدت ۳۷۰ دستگاه خودرو که انضباط ترافیکی را رعایت نکرده بودند را توقیف کردند.

 

او با بیان اینکه با حضور نیرو‌های پلیس در همه محور‌های مازندران امنیت ترافیکی برقرار شده بود، افزود: با وجود حجم زیاد ورود مسافر به مازندران در تعطیلات اخیر هیچگونه مشکل امنیتی در تفرجگاه‌های استان بوجود نیامده بود و امنیت به بهترین شکل برقرار و خدمات در کوتاهترین زمان با بهترین کیفیت به مردم و مسافران ارائه شد.

 

زیرساخت‌ها حوزه راه بیشتر شود

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه زیرساخت‌های حوزه راه در استان مربوط به چند سال قبل است و دو محور هراز و چالوس مشکلات خاص خود را دارند، گفت: بعد از بهره برداری از باند دوم آزاد راه تهران شمال بار ترافیکی که وارد استان می‌شود وضعیتی را بوجود می‌آورد که با همراهی مردم و تلاش پلیس مدیریت شد.

 

سردار مفخمی شهرستانی گفت: زیر ساخت‌ها در شهر‌ها جوابگو نیست و پیگری‌های برای بهره برداری از باند سوم آزاد راه تهران شمال باید به صورت ملی انجام و باند سوم افتتاح شود.

 

او افزود: طرح هوشمند سازی ترافیکی نیز از رامسر تا گلوگاه باید اجرایی شود که نیاز است ادارات کل راهداری و حمل و نقل، راه و شهرسازی و شهرداران راهداری زیر ساخت‌های این حوزه را فراهم کنند.

 

ارائه خدمات در کنار تامین امنیت سفر

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه نیرو‌های پلیس در تعطیلات اخیر درکنار برقراری نظم انضباط ترافیکی، امنیت را نیز در دستور کار داشتند، گفت: ۲۳ هزارو ۵۳۰ مورد تماس تلفنی در این مدت با ۱۱۰ انجام و خدمات لازم ارائه شد.

 

سردار مفخمی افزود: ۴۳۰۰ نفر نیز در این مدت به یگان‌های ۸ گانه پلیس مراجعه حضوری داشتند و خدمات دریافت کردند.

 

او افزود: در این مدت ۳۲ نفر از اراذل و اوباش‌ها که مخل نظم و امنیت شده بودند دستگیر، ۲۷ قبضه سلاح و ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

 

فرمانده انتظامی مازندران ادامه داد: در دو روز تعطیلات ۱۳۰۰ گذرنامه زیارتی برای سفر اربعین نیز صادر شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.027 seconds.